Implications of technical-instrumental rationality in health education: Pending challenges [Implicaciones de la racionalidad técnica-instrumental en la enseñanza en áreas de la salud: Desafíos pendientes]
Autor
Beltrán-Véliz J.C.
Muñoz-Navarro S.
Osses-Bustingorry S.
Navarro-Aburto B.
Peña-Troncoso S.
Resumen
[No abstract available]
Colecciones
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autor o materia.
-
Article
Challenges of integrated learning Strategies (ILS) in a Physical Education teaching training program in Chile (2021)
Navarro Aburto, Braulio; Pena Trocoso, Sebastian; Beltrán, Juan Carlos; Gálvez Nieto, José Luis; Guzman Muñoz, Adolfo; Flores Ferro, Elizabeth; Fuentes Merino, Paola (Federacion Espanola de Docentes de Educacion Fisica, 2021)Efforts developed in the university context in Chile regarding physical education (PE) teaching training linked to integrated learning strategies (ILS) are plausible. However, it is stated that all proposed pedagogical ... -
Letter
Hacia la disminución de los test físicos como indicadores de salud en el contexto educativo (2020)
Troncoso S.P.; Osses-Bustingorry S.; Aburto B.N.; Véliz J.C.B. (Instituto Nacional de Salud Publica, 2017) -
Article
Diagnosis of conceptual knowledge in physical education: a mixed study in Chile [Diagnóstico del conocimiento conceptual en educación física: un estudio mixto en Chile] (2020)
Peña-Troncoso S.; Toro-Arévalo S.; Osses-Bustingorry S.; Navarro-Aburto B. (Colegio Brasileiro de Ciencias do Esporte, 2019)