Listar Investigación y Desarrollo por autor "Araya-Castillo L."
Mostrando ítems 1-5 de 5
-
Article
Brand personality of public transport: A proposed model [Personalidad de marca del transporte público: Una propuesta de modelo] (2020)
Ríos G.V.; Araya-Castillo L.; Flores Y.R.; Oradini N.B. (Universidad del Zulia, 2019) -
Article
Evolución de los modelos de personalidad de marca [Evolution on brand personality models] (2020)
Araya-Castillo L.; Ríos G.V.; Flores Y.R.; Oradini N.B. (Universidad del Zulia, 2019) -
Article
Socioemotional wealth, entrepreneurial orientation and international performance of family firms (2020)
Hernández-Perlines F.; Ariza-Montes A.; Araya-Castillo L. (Taylor and Francis Ltd., 2020) -
Article
Sustainable growth in the agro-food cooperatives of Castilla-La Mancha (Spain) (2020)
Hernández-Perlines F.; Ariza-Montes A.; Araya-Castillo L. (MDPI AG, 2020) -
Article in Press
When geography matters: International diversification and firm performance of Spanish multinationals (2020)
Mayordomo X.M.; Espinosa-Méndez C.; Araya-Castillo L. (Elsevier B.V., 2019)